AddThis

Bookmark and Share

Salam buat GC.........
Info terkini........Program Roadshow yang telah dibuat bersama MGC KUlai terpaksa ditunda pda tahun ini beriktan tiada budjet PPD untuk membayar claim guru-guru.Begitu juga dengan Daerah Lain, terdapat juga kekangan Roadshow ini dijalankan.Walaubagaimanapun, MGC Kluang,Kota Tinggi,Mersing ,Pasir Gudang sudahpun bergerak,surat telahpun di edar.Program Roadshow ini akan dihantar pada bulan Disember tahun ini untuk pengisian tahun 2010 .

Meskipun.Program Roadshow tidak dapat dijalankan tahun ini, saya berharap sangat kepada semua GC agar sentiasa mengikuti perkembangan GC Negeri dan JPNJ kerana program ini bergerak seiring.Baru-baru ini, ialah Program Immersion diharapkan dapat dijalankan membantu sekolah yang memerlukan bantuan GC.

Matlamat Pengarah agar program IMMERSION ini dijalankan dengan seiring PPD dan MGC.Jadi..sesiapa GC yang ingin menawarkan khidmat bantu bolehlah menghubungi SU mahupun En Selamat Mon untuk tujuan pengaturan jadual dan surat keluar.

Bagaimana respon GC? Jika ada masa,luangkanlah...JIka tiada,gunakanlah masa yang ada untuk membantu Program di Peringkat Sekolah..

0 ulasan